Wat is digital signage en hoe zet je het in?

Interactieve en grootschalige digitale borden worden steeds gebruikelijker naarmate de vraag naar unieke digitale materialen groeit. LED-wanden en LCD-monitoren worden gebruikt om elektronische signalisatie op briljante wijze weer te geven. Digital signage kan worden gebruikt om openbare en productinformatie te leveren om de klantenservice en merkbekendheid te verbeteren. Het is een sterk instrument om het gedrag en de besluitvorming van klanten te beïnvloeden. Het biedt ook interactieve displays om de klantervaringen te verbeteren.

Waar kun je narrowcasting gebruiken?

Promoties voor producten en diensten kunnen worden weergegeven op narrowcasting schermen. Adverteerders mogen digital signage-materiaal gebruiken, zoals productdemo’s, aangezien multimedia schermen video en animatie bevatten. Een van de meest populaire gebieden waar u digital signage tegenkomt, is in winkels. Bedrijven kunnen digital signage gebruiken om hun producten op een creatieve manier te presenteren in plaats van flyers uit te delen. Een ander type narrowcasting is social media geïntegreerde narrowcasting en dit is mogelijk dankzij internet. Dit kan door uw advertenties te synchroniseren met al uw sociale media-accounts en op een creatieve manier hashtags te gebruiken. Uw klanten kunnen uw advertenties zien en deze ook delen op hun eigen social media-accounts.

Aandachtspunten bij het gebruik van narrowcasting

Al uw andere opties met betrekking tot narrowcasting worden beïnvloed door uw doel. Het is belangrijk om rekening te houden met je doelgroep. Het kennen van uw doelgroep zal u helpen bij het positioneren van uw narrowcasting. Het is ook belangrijk om rekening te houden met de boodschap die uw advertentie probeert over te brengen. U moet uw primaire doel identificeren, zodat u weet hoe u reclame maakt voor uw product of dienst. Uw keuze van het schermtype heeft een directe invloed op de grootte van uw scherm. Overweeg om te investeren in een projector als u een groter scherm wilt en de bewegwijzering moet worden weergegeven binnen de parameters van uw winkel. Het scherm moet groot genoeg zijn om de relevante informatie weer te geven op een manier die uw bezoekers van een afstand kunnen lezen. U zou willen dat uw scherm op een plaats wordt geplaatst waar het door veel mensen wordt gezien. Bekijk de website van Zetadisplay als je meer informatie wilt over advertenties op narrowcasting schermen.