Waar moet je allemaal rekening mee houden bij het runnen van een bedrijf?

Wanneer je een manager of eigenaar bent van een bedrijf bent en het bedrijf dient te runnen, zul je te maken hebben met verschillende taken en verantwoordelijkheden. Je zult ervoor moeten zorgen dat je verkopen realiseert met het bedrijf, dient een juiste service te bieden en zul je ook intern alles op orde moeten hebben. Echter zijn er vele zaken waar nog niet zo snel aan gedacht wordt bij het starten van een onderneming. Zo ligt het focus op het feit dat er klanten worden binnengehaald, maar zul je de band met deze klanten ook moeten onderhouden. Hoe ga je om met het afhandelen van klachten? In dit blog geven we je een aantal tips hoe je de service binnen het bedrijf kunt verhogen, door gebruik te maken van een professionele antwoordservice!

Het verhogen van de service binnen je bedrijf

Naast dat het erg belangrijk is om nieuwe klanten binnen te halen en de omzet te vergroten, is service tegenwoordig ook erg belangrijk. Je zult de band met je klanten moeten blijven onderhouden, om deze klanten wellicht over te halen om meer producten of meer uren van een dienst af te laten nemen. Je leert de klanten op een persoonlijke wijze kennen, weet makkelijker met hen te communiceren, waardoor je makkelijker in kunt spelen in de eventuele behoeften van de specifieke klant. Wanneer je ziet dat de klant erg veel omzet heeft gedraaid of wanneer hij dit verteld, zou jij hier in kunnen stappen en meer van je producten of diensten kunnen verkopen. 

Echter is het zo dat je de klanten niet altijd te woord kunt staan. Wanneer je in een meeting zit, aan het werk bent of bijvoorbeeld onderweg bent, zul je niet zo snel de telefoon opnemen. Ook wanneer je een dag niet bereikbaar bent kan dit vervelend zijn voor de klant of beller, omdat zij niks van je zullen horen. Hier is tegenwoordig gelukkig een oplossing voor, de antwoordservice van Bizziphone!

Maak gebruik van een professionele antwoordservice van Bizziphone!

Wanneer je een eigen bedrijf runt en verantwoordelijk bent voor verschillende zaken, zul je te maken hebben met vele mensen. Ook klanten zul je moeten blijven onderhouden, maar is het soms lastig om de band met de klanten allemaal te onderhouden. Vooral voor een zzp’er of een ondernemer met een groot klantenbestand is het lastig, omdat je jezelf ook moet kunnen focussen op de eigen werkzaamheden. 

Om de klant ten alle tijde te woord te staan, kun je gebruik maken van een professionele antwoordservice. Je huurt zelf iemand in, waardoor de persoon die je belt altijd te woord wordt gestaan. Er kan een belafspraak worden gemaakt, maar kan de vraag ook worden gerapporteerd zodat je hier later antwoord op kunt geven. 

Met een professionele antwoord service zal je de service in het bedrijf verhogen, omdat de beller niet direct een voicemailbericht hoeft in te spreken. Klanten worden altijd te woord gestaan, waardoor de band met de klant alleen maar hechter zal worden. Neem snel eens een kijkje bij Bizziphone, om te kijken wat de professionele antwoordservice voor jou kan betekenen!