De unieke klantenservice van Arkefly
Vakantie, iets waar je weken, misschien wel maanden al naar uitkijkt. De meeste mensen willen het goed geregeld hebben en niet voor verassingen komen te staan voor, tijdens of na de vakantie. Logisch. Vakantie moet een tijd van ontspanning zijn en om zeker te weten dat alles goed geregeld is, kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Arkefly. We gaan er natuurlijk niet vanuit dat er iets misgaat op vakantie, maar ook bij onverhoopte problemen kun je gebruik maken van de klantenservice van Arkefly. Zelfs wanneer je net voor je vakantie nog wat informatie wil, staat Arkefly voor je klaar. Hoe kun je de klantenservice van Arkefly bereiken?
- Door een email te sturen;
- te bellen;
- gebruik te maken van de chat;
- of download de app.
De klantenservice van Arkefly gaat ook zeker met de tijd mee en heeft een unieke app waarin jij je vragen kunt stellen en heel veel informatie kunt vinden over je vliegreis. Je hoeft je dus geen zorgen meer te maken over dat je iets mist, want jij bepaalt zelf waar en wanneer jij je vraag stelt of informatie zoekt!
Ervaringen met de klantenservice van Arkefly
De klantenservice is al jaren op touw en regelmatig wordt klanten gevraagd om hun mening te geven over de klantenservice. Een paar van die meningen hebben we hier voor je opgesomd. Merel (20): ‘Ik had samen met mijn vriendinnen voor de eerste keer een vliegreis geboekt en niemand van ons had ooit alleen gevlogen. We snapten allemaal ook niets van de informatie die we kregen. Ik stuurde daarom een bericht via de chat en kreeg direct antwoord. Ik stelde mijn vragen en kreeg een helder antwoord terug. Ik stel meestal mijn vragen via de chat en dat vind ik altijd het snelste en fijnste werken. Ook nu!’ Peter (57): ‘Ik begrijp helemaal niets meer van de regels over de handbagage. Bij de ene maatschappij is het zus en bij de andere maatschappij is het zo. Omdat mijn vrouw en ik vaak met verschillende maatschappijen vliegen, bel ik van tevoren vaak wat nu het maximale toegestane gewicht is. Ik werd bij de klantenservice van Arkefly ontzettend netjes te woord gestaan en mevrouw kon me direct duidelijk antwoord geven. Het is altijd fijn als je niet eerst twee keer doorverbonden hoeft te worden.’ Josien (25): ‘Contact opnemen via de mail werkt voor mij het fijnste, dus dat deed ik ook ditmaal bij de klantenservice van Arkefly. Ik had geen bevestigingsmail gekregen van mijn geboekte vlucht en daar maakte ik me wel wat zorgen over. Ik stuurde een mail en kreeg binnen 2 werkdagen antwoord. Top!’ Marie-José (44): ‘Ik heb mijn dochter gevraagd om gebruik te maken van de app van Arkefly. Die kinderen zijn daar toch veel handiger mee dan wij van de oude garde. Ook mijn dochter vond haar weg makkelijk in de app en gaf aan dat het ‘toch allemaal niet zo moeilijk is’. Goed teken. Duidelijke app dus!’
Contact
Contact opnemen met de klantenservice van Arkefly is niet moeilijk. Zoals gezegd kan dit dus op verschillende manieren, ook nog gewoon telefonisch. De contactgegevens van Arkefly vind je op de website van Arkefly zelf, maar nog makkelijker is de website https://deklantenservice.nl/arkefly/. Hier vind je direct de gegevens van de klantenservice van Arkefly, maar ook van de andere bedrijven. Zo hoef je niet door te klikken op de eigen website van Arkefly om uiteindelijk bij de klantenservice uit te komen, maar je typt gewoon de naam van het bedrijf in waarvan je de gegevens wilt en ze komen tevoorschijn wanneer je op enter klikt. Handig toch?